facebook
dandelion14.jpg

Közös nyelvet beszélünk...

WEBMARKETING

Mielőtt elkészülne a weboldalunk, már tudnunk kell, annak elérhetővé válásától kezdve egy új és állandó feladatunk biztosan meg fog jelenni, amely eddig nem volt: innentől kezdve a portánk előtt elhaladó internetes járó-kelők betérésre bírása az egyik legfontosabb teendőnk egyikévé fog válni. A feladat jelentőségét nem lehet túlértékelni. Annál, hogy egy vállalkozásnak nincs honlapja, marketing szempontjából csak két rosszabb dolog létezik, az egyik, ha rossz (pl: nem kellően szinvonalas az arculata, elbonyolított, nehezen megtalálhatóak a keresett tartalmak, elavult vagy hibás a műszaki megvalósítás,) a honlap, a másik pedig, ha elhagyatottnak, kihaltnak, lakatlannak tűnő.

Nem elég tehát "csak" elkészíteni/korszerűsíteni egy honlapot, attól kezdve, hogy ez megtörtént, működésbe kell hozni, hogy teljesíthesse a rá szabott feladatokat, - akár a vállalkozás részletes bemutatása, a lehetséges új ügyfelek információszerzésének megkönnyítése, - akár az új és meglévő ügyfelek megrendeléseinek fogadása, vagy egyéb ügyfélkiszolgálási és ügyfélszolgálati szerepet kell is betöltenie.

A marketing, mint szakterület magában foglalja a piacra vinni kívánt termék, szolgáltatás tartalmának, megjelenésének megtervezésétől kezdődően annak árazásáig, reklámozásáig és értékesítéséig bezárólag ívelő folyamatot csakúgy, mint az adott piacnak, - amelyre a terméket el kívánja helyezni - a teljes felmérését, elemzését, meg- és kiismerését.

Ettől némileg eltérő módon, a webmarketing kifejezés nem ennyire világos jelentéssel bíró fogalom. Ennek az oka, a viszonylag friss, még ki nem forrott terminológia, amelyben ez a fogalom is javarészt a helyét keresi még, de oka az is, hogy a vállalkozások többségénél az online értékesítés még csak amolyan, alternatív, a hagyományos csatornákat kiegészítő, haladó/trendi/jófej marketinges önigazolása annak, hogy az internet fontos, és egyre fontosabb szerepet betöltő része a modern, információs társadalomnak, amelynek egyre többen hajlamosak tagjaiként tekinteni magukra.

A vélelem az, hogy aki kiismeri már magát ebben az új közegben, az ennek az ismertetőnek jelen részéhez már jó eséllyel nem is jut el, aki viszont még csak készül a tagfelvételi kérelem benyújtására, az talán az egyik legjobb helyen jár, hogy a belépés utáni első lépések megtételéhez szükséges alapfogalmakkal megismerkedhessen.

KERESŐOPTIMALIZÁLÁS (SEO)

A keresőoptimalizálás a nagy forgalmú internetes keresőszolgáltatások (pl. Google, Bing , Yahoo , Ask , stb. ) felől érkező látogatók maximalizálására tett törekvések összefoglaló fogalma. A kereső szolgáltatások jelenleg jellemzően keresőszavas keresést valósítanak meg, azaz, karaktersorozat illesztést végeznek a keresett kifejezés és az interneten fellelhető oldalak által kínált tartalmi elemek között.

Mivel a találatok száma többnyire óriási, a találatokat a keresőszolgáltatás bizonyos, rá jellemző (publikus és nem publikus) szempontok alapján próbálja sorba rendezni úgy, hogy az általa legtalálóbbnak ítélt webhely az első helyre, a többi pedig sorban utána kerül megjelenítésre. A szolgáltatást igénybe vevő felhasználó a találati lista sorrendje mellett az egyes találatokból kiemelt szövegrész-ajánlók alapján hoz döntést a meglátogatni kívánt webhelyről.

Igaz tehát, hogy a választása nem feltétlenül ennek a listának a legelső elemére esik majd, de ez a legvalószínűbb eset. A lista további helyezettjei a maradék valószínűségen osztoznak, hasonló elven, aki előrébb helyezkedik el, azé a maradék esély java része. A keresőoptimalizálás célja tehát, hogy a weboldal ebben a listában a lehető legjobb helyen szerepeljen, illetve, hogy a találati oldalon megjelenő tartalmi ajánló a keresett kifejezéshez értelmében leginkább illeszkedő rész legyen. ​

A legjobb helyekért zajló folyamatos versengésbe mára jellemzően már csak professzionálisan keresőoptimalizált oldalak szólhatnak bele. Ezen potentált oldalak szinte mindegyikéről elmondható, hogy azok olyan szakmai műhelyekben készültek, ahol a magas szintű általános programozói ismeretek mellett jellemzően az egyes részfeladatokat már specialisták gondjaira tudják bízni. Keressen meg minket!

HÍRELEVÉLMARKETING

A marketing hírlevél eseti, vagy rendszeres időközönként e-mailen továbbított olyan kiadvány, mely általában a fogadó fél számára hasznos tartalommal bír, miközben a feladó valamely határozott üzleti céljának szolgálatában is áll.

Lényeges tehát, hogy a jól elkészített hírlevelek ne eladni akarjanak. Legjobb, ha saját tevékenységi területünkről kínálunk szakértőként olyan, közérthetően megfogalmazott ismereteket, amelyek segítenek a megfelelő döntések meghozatalában, véleményalkotásban, vagy akár csak az általános tájékozottsághoz köthető ismeretek bővítésében. Jellemzően tehát a hírlevél elsősorban bizalmat épít, amely építkezést a gondosan megírt tartalom lát el alapanyagokkal, de szemmel láthatóvá az alkalmazott műszaki technológia és a gondosan megválasztott arculati elemek célszerű és ízléses kombinációja teszi.

Ezért különösen fontos az az alkalmazás, annak megbízhatósága, sokszínűsége, ugyanakkor könnyű kezelhetősége, amelyben egy vállalkozás ezeket a fontos marketing üzeneteit szerkeszti és juttatja el a különböző célcsoportjai számára. MAILSYS rendszerünk mind a szolgáltatás árában, mind pedig a nyújtott szolgáltatások tekintetében kiemelkedő lehetőséget kínál jelenlegi és jövőbeni partnereink számára. Kérje ajánlatunkat!

KÖZÖSSÉGI KOMMUNIKÁCIÓ

Közösségi médiának nevezett gyakorlatilag minden olyan portál és szolgátatás az interneten, ahol felhasználók egymással üzeneteket cserélhetnek, szöveges, képi, hang, videó tartalmakat állíthatnak elő és tehetnek mások számára hozzáférhetővé. A szociális média szolgáltatások az említettek mellett arra is lehetőséget kínálnak, hogy felhasználóik kapcsolatot tarthassanak egymás közt, illetve további felhasználók bevonásával vagy spontán csatlakozásával újabb ismeretségek jöhessenek létre, egyénekkel, különböző csoportokkal, ismert és ismeretlen vállalkozásokkal, a gazdasági szereplőket megjelenítő felületeket közösen látogatókkal, és így tovább.

Egy vállalkozás közösségi kommunikációjának megvalósítása a rá jellemző tevékenységi kör és az ehhez kapcsolódó célközönség mellett leginkább a vállalkozás méretétől függ, elsősorban ahhoz illesztendő.

A vállalalti közösségi kommunikáció megtervezése minden esetben szakértői feladat. A szakértő bevonása nélkül elindított közösségi kommunikáció minden esetben kontraproduktív. Ezt elsősorban a kommunikációs célok és a hozzá rendelt startégia meghatározatlansága, a jelenlét fókuszálatlansága, az alkalmazandó média platformok nem tudatos kiválasztása, a kiválasztott platformokon szükséges kommunikációs sajátosságok ismeretének hiánya, az eredmények mérésének és rendszeres értékelésének elmaradása és töb további kisebb-nagyobb probléma együttesen vált ki. Tanácsaink gyorsan megtérülnek, próbálja ki!

KULCSSZÓ ALAPÚ HIRDETÉSEK

Közösségi médiának nevezett gyakorlatilag minden olyan portál és szolgátatás az interneten, ahol felhasználók egymással üzeneteket cserélhetnek, szöveges, képi, hang, videó tartalmakat állíthatnak elő és tehetnek mások számára hozzáférhetővé. A szociális média szolgáltatások az említettek mellett arra is lehetőséget kínálnak, hogy felhasználóik kapcsolatot tarthassanak egymás közt, illetve további felhasználók bevonásával vagy spontán csatlakozásával újabb ismeretségek jöhessenek létre, egyénekkel, különböző csoportokkal, ismert és ismeretlen vállalkozásokkal, a gazdasági szereplőket megjelenítő felületeket közösen látogatókkal, és így tovább.

Egy vállalkozás közösségi kommunikációjának megvalósítása a rá jellemző tevékenységi kör és az ehhez kapcsolódó célközönség mellett leginkább a vállalkozás méretétől függ, elsősorban ahhoz illesztendő.

A vállalalti közösségi kommunikáció megtervezése minden esetben szakértői feladat. A szakértő bevonása nélkül elindított közösségi kommunikáció minden esetben kontraproduktív. Ezt elsősorban a kommunikációs célok és a hozzá rendelt startégia meghatározatlansága, a jelenlét fókuszálatlansága, az alkalmazandó média platformok nem tudatos kiválasztása, a kiválasztott platformokon szükséges kommunikációs sajátosságok ismeretének hiánya, az eredmények mérésének és rendszeres értékelésének elmaradása és töb további kisebb-nagyobb probléma együttesen vált ki. Tanácsaink gyorsan megtérülnek, próbálja ki!

Ügyfélszolgálat

Irodánk címe:
H-2000 Szentendre, Szatmári utca 41.

Telefon:
+36.26.500.075
Fax:
+36.26.500.076
Mobil:
+36.20.983.4677

E-mail:
support kukac netforum.hu

Referenciáink

ZeneFórum.hu
szro.hu
cocacolastrandparty.hu
alexandering.hu
napenergiabolt.hu
playtv.hu
galgafeny.hu
kolyokido.hu
inktrade.hu
tesz2000.hu
diafilm.hu
fricipapa.hu
bvop.hu
alfredpanzio.hu
recyclen.hu
femepito.hu
naidesuss.hu
kovintrade.hu
eurobau.hu
klimacentrum.hu
EGRshop.hu
investmenthungary.hu
hikev.hu
chemolab.hu
diotoro.com
elektrovill.hu
hoti.hu
feromix.hu
slohun.hu
vaskut.hu
tresz.hu
lantel.hu
pbjfalunkert.hu
gyerm91.hu
luminart.hu
eskuvo.hu
neumo.hu
larion.hu
reklamgazda.hu
allcentral.hu
cegkezelo.hu
metalage.hu
vitorla.com
sportforum.hu
simonyidora.hu
kiallitasepites.hu

Vélemények rólunk

„A korábbi honlapunk után soha nem gondoltam volna, hogy a webes megjelenésünk annyira exkluzív lehet, mint amire mi a férfi divatáru gyártásában törekszünk. Arra pedig végképp nem számítottunk, hogy a hírlevél ekkora jelentőséggel bírhat ügyfélkörünk támogatásában....

"Nagyon tetszik az új adminisztrációs felület! Bármi meg tudok csinálni pillanatok alatt! Köszönöm!"