facebook
dandelion7.jpg

Többdimenziós piacterek létesülnek...

WEBÁRUHÁZ

Webáruház megoldásaink az alábbiakban részletesebben is bemutatásra kerülő STORESYS áruházrendszerünk teljes funkcionalitású telepítését jelentik, Rendszereink webáruház szintű kivitel esetén egyéb fizetési módok (átutalás, utánvét, helyszíni átvétel) opcionális választásának lehetősége mellett minden esetben rendelkeznek valamilyen beépített elektronikus fizetési megoldással is. A STORESYS webáruházainkat a befogadó környezetet biztosító MODULARYS keretrendszerünk fejlett, kifinomult közösségi szolgáltatásainak teljes hozzáférhetőségével együtt bocsátjuk Ügyfeleink rendelkezésére.

A STORESYS elkülönült adminiszrátori (back-office) és látogató-vásárlói (front-office) rendszerkomponensének köszönhetően, az áruház-kiszolgáló motor különböző felületei (egy adott katalógus termékeinek a böngészésétől kezdve az online fizetési tranzakciók kezeléséig) az éppen igénybe venni kívánt funkcióktól függő, megkövetelt biztonsági szintnek megfelelő interfészeken keresztül érhetők el.

A STORESYS többszintű értékesítés-támogató megoldásokat is magában foglal, ezekről az alább található, az áruházrendszer részletes ismertetése alatt további információk érhetők el.

Kulcsszavak:  webáruház 
STORESYS

A STORESYS bemutatása

Regisztráció
Minden STORESYS webáruház esetében a felhasználóknak egy regisztrációs folyamatot kell abszolválniuk. A regisztráció két lépésből áll, az első a regisztrációs adatok megadása, amit a regisztrációkor megadott e-mail címre küldött megerősítő e-mail visszaigazolása követ, ami a sikeres regisztráció feltétele. Az ellenőrző e-mail visszaigazolására való várakozási idő adminisztrációs oldali paraméterként beállítható, a lejárt és nem visszaigazolt regisztrációs kezdeményezéseket a rendszer automatikusan törli. A STORESYS beállításától függően, a megrendelni kívánt termékek kosárba helyezésére regisztráció, vagy bejelentkezés nélkül is kínál lehetőséget, azonban megrendelés indítására csak sikeresen regisztrált felhasználónak van lehetősége. A felhasználó kezdeményezésére a regisztráció törölhető.


Hírfolyamok
Az áruház profiljához, a forgalmazott termékekhez, azok gyártójához, szállítójához, a webáruház által meghirdetett különböző promóciók kommunikációjának online támogatásához, stb. kapcsolódó szöveges, képi és videó tartalmak szerkesztésére és publikálására szolgáló felület. A publikált tartalmak rovatokba szerkeszthetők, az egyes cikkek megjelenésének időintervalluma, címkefelhőben való részvétele, hozzá kapcsolódó képek, egyéb tartalmak és termékek dinamikusan adminisztrálhatóak, a cikk RSS feedbe való publikálása, vásárlók általi kommentelési-, megosztási-, lájkolási- stb. lehetőségek ki/be kapcsolhatók, állíthatók. A felvitt tartalmak a MODULARYS központi keretrendszer keresőfelületein keresztül a webáruház tetszőleges felületéről kezdeményezett keresés találati oldalában szerepeltethetők, vagy abból kitilthatók (pl. lejárt az akció, megszűnt a termék forgalmazása, stb.).

Hírlevél modul

A STORESYS támogatja eseti (pl. egyedi promóció) hírlevelek kiküldését és biztosítja az adminisztrációs felületeken beállított rendszeres (többnyire automatikusan generált) hírlevelek menedzselését is.Az automatikus hírlevelek kiküldésére azon felhasználók számára kerül sor, akik a regisztrációkor a meghirdetett kategóriák, érdeklődési körök közül (pl. akciós ajánlatok, havi újdonságok, termékajánlók, stb.) az adott csatornára feliratkoztak (opt-in e-mail).

Az egyedi hírlevél kiküldését minden esetben a webáruház szükséges adminisztrációs jogosultságaival rendelkező munkatársa kezdeményezheti a webáruház regisztrált és az eseti hírlevél kiküldését le nem tiltó felhasználói számára. A felületen az adminisztrátor beállíthatja a kiküldendő hírlevél sablonját, megszerkesztheti a hírlevél szövegét, képeket, a honlapon található egyéb cikkeket, termékeket kapcsolhat hozzá, beállíthatja a kiküldés időpontját és a felhasználói célcsoportot (csoportok kialakítása a megrendelő igényei szerint történhet pl. "utolsó X napban vásárlók", "Y település(ek)ről vásárlók", "utolsó N nap Z összeg fölötti forgalmat generálók", stb.). A back-office felületen minden kiküldéshez kapcsolódóan a sikeresen kézbesített e-mailek, illetve a kattintások számáról online statisztika érhető el.


Cikktörzsek
A STORESYS cikktörzsek adminisztrációja történhet közvetlenül, manuális felvitellel, illetve az erre a célra fejlesztett import modulunk segítségével, amely esetben tetszőleges, táblázatkezelő programban elkészített adatbázisok tölthetők fel a webáruház terméklistájába. A cikktörzsek száma, továbbá az egyes cikktörzsekben tárolt mezők mennyisége és típusa korlátozásmentes.

Katalógusok

A STORESYS egyik központi komponense, amely a cikktörzsekben (terméklistában) szereplő egyedi árucikkek árucsoportokba (katalógusokba) történő kategorizálását teszi lehetővé. A terméklistában szereplő termékek tetszőleges számú árucsoporthoz rendelhetők, a katalógusokból egy tetszőleges szélességű és mélységű fastruktúra építhető fel, amely felépített szortiment adja az adott áruház által forgalmazott termékek körét. A kialakításnak köszönhetően, megoldásunk központi adminisztráció melletti, több, esetleg teljes mértékben eltérő profilú webáruház üzemeltetését is támogatja, beépített termékajánló listák (lsd később, pl. "Legújabb termékeink", "Legnépszerűbb", "Aki ezt, azt is", stb. típusú, konfigurálható, automatikus kirakatok segítségével) nyújtotta keresztpromóciós lehetőségekkel kiegészítve.

Termékgyűjtemények

A szortiment elemei a webáruházban struktúrától független úgynevezett termékgyűjteményekhez (kirakatok) is rendelhetők, (pl. akciós termékek, karácsonyi termékek, kifutó termékek, stb.) amely csoportok további kezelését a rendszer ugyancsak több, beépített kényelmi funkcióval egyszerűsíti le.

Eladásnövelő technikai megoldások a STORESYS rendszerben


Akciós termékek
Termékgyűjtemények definiálásával megvalósítható például a többféle árazás lehetősége, amely lényege, hogy amíg az adott termékekre vonatkozó alapár tekintetében a terméktörzsben rögzített árat juttatja érvényre a rendszer, ez az ár "kirakatok" segítségével felüldefiniálható, különböző vevői csoportok (nagytételű vásárlás, viszonteladói és törzsvásárlói programok, szezonális kiárusítás, stb.) számára differenciálható. A szolgáltatás minden esetben alapbeállítás szerint az eredeti árat is megjeleníti, ami kikapcsolható.

Keresztértékesítés

Ez a szolgáltatás lehetőséget kínál adott termékhez kiegészítő, kapcsolódó termékek hozzárendelésére, a kiegészítő termékek termékazonosítóinak a rögzítésével. Rendszerünk segítségével, a termékgyűjtemény funkció használatával akár csomagajánlatok is kialakíthatóak.

Legújabb termékek

Speciális, a rendszer által automatikusan generált termékgyűjtemény, amely minden egyes új termék kínálatban történő megjelenésével egyidőben frissíti ezt a kirakatot is. A kirakatban található termékek száma paraméteresen állítható, a termékek egymáshoz viszonyított sorrendje állítható, a listából manuálisan termékek eltávolíthatóak.

Top termékek

Speciális, a rendszer által az eladási adatok alapján automatikusan generált kirakat nézet, amelyben megjelenő termékek száma paraméterezhető, a termékek listája ugyanakkor kézzel nem szerkeszthető. A kirakat megjelenítése ki és be kapcsolható.

Termékajánló

Ebbe a termékgyűjteménybe az adminisztrátor helyezhet be és vonhat vissza olyan termékeket, amelyek a webáruház sláger termékeinek számítanak, amelyek a vásárlók kiemelt helyen történő figyelmébe ajánlása gazdasági megfontolások (például exkluzív vagy széles körben keresett termékek, impulzív vásárlás ösztönzése, húzótermékek, szezonális termékek, stb.) miatt fontos az áruház számára. A termékajánló kirakatba helyezett termékek megjelenési sorrendje, darabszáma ugyancsak dinamikusan módosítható.

Megrendelés folyamata


Bevásárlókosár

A látogatók által megvásárlásra kiválasztott termékek és azok mennyiségei a virtuális bevásárlókosárban kerülnek tárolásra a vásárlási folyamat idejére. A kosár tartalma a megrendelés véglegesítése előtt szabadon változtatható. A kiválasztott termékek megrendelésére csak regisztrált és bejelentkezett felhasználók számára van lehetőség. Azoknak a bejelentkezett felhasználóknak, akik termékeket helyeztek el virtuális kosarukban, de azok megrendelése nélkül hagyták el az áruházat, rendszerbeállítástól függő ideig a STORESYS megőrzi a kosártartalmaikat.

Rendelések kezelése

A STORESYS rendszerben épített webáruházak nem kikapcsolható módon, minden felhasználói rendelésről automatikus e-mail üzenetet küldenek a rendszer-adminisztrátori és a felhasználó regisztrációkor megadott postafiókjába. A megrendelés tényét visszaigazoló e-mail csatolt állományként a díjbekérőt (pro-forma számlát) is tartalmazza .pdf formátumban. A rendszer ezzel egy időben az egyedi rendelésszámmal ellátott ügylet állapotát visszaigazolt állapotba állítja.

Katalógus áruházak esetén online fizetésre nincs lehetőség, online fizetési megoldással szállított webboltok, webáruházak, továbbá online fizetési mód választása esetén a rendszer a megrendelést követően megvalósuló fizetési tranzakció eredményéről külön értesítést is küld. Átutalással, vagy egyéb módon történő fizetés esetén a rendszer - a megrendelés státusz kezelésének keretében,- az összeg beérkezésének rögzítését követően küld értesítést. A megrendelés teljesítése során a megrendelő számára online elérhető, további státuszok állítása adminisztrátor által történik (postázásra vár/postázva/teljesítve, stb.)

Ügyfélnyilvántartó modul
Segítségével megrendelők rendelési adatainak lekérdezésére, továbbá csoportokhoz rendelésével kedvezmény-kategóriák, esetlegesen szükségessé váló korlátozások, továbbá az ügyfélszolgálaton keresztül érkező, ügyfél, vagy megrendelés specifikus, módosító és kiegészítő információk, megjegyzések (pl. szállítás csak délelőtti órákban) rögzítésére nyílik lehetőség.

Ügyfél-információs modul

A felhasználói felületen elérhető funkció a még folyamatban lévő rendelés státuszának követésére és a korábbi vásárlások naplóinak megtekintésére, jótállási, garanciális igények indítására.

Elektronikus fizetési modul

STORESYS rendszerünk jelenleg OTP, CIB és PayPall online fizetési lehetőséget kínál azon ügyfelei számára, akik az ehhez szükséges szerződésekkel, rendszer-hozzáférésekkel rendelkeznek. Szerződéssel még nem rendelkező partnereink számára az ügyintézésben műszaki támogatást biztosítunk.

DATALISER

A STORESYS folyamatosan fejlődő, adatelemző, adatbányászati módszereket támogató modulja segítségével partnereink megtekinthetik webáruházuk szokásos statisztikai adatait, mint például látogató szám, oldalletöltés, legtöbbet megtekintett termékek, termékek közötti jellemző bejárási szekvenciák, stb. továbbá partnereink igénye szerint bizonyos korrelációkat számol és próbál azonosítani.

WEBBOLT

Webbolt kiépítettségű megoldásaink alatt olyan STORESYS rendszer telepítéseket értünk, amelyek online kártyás fizetési megoldást nem tartalmaznak. Ezt általában azoknak az ügyfeleinknek ajánljuk, akik már kellően régóta jelen vannak az interneten, hogy a megfelelő tartalomfrissítési, ügyfélszolgálati, üzemeltetési tapasztalatokkal és az ezen feladatok folyamatos kiszolgálását végző, felelős belső folyamatokkal már rendelkezzenek, de az online fizetési megoldás aktiválásához szükséges banki szerződésekkel, rendszer-hozzáférésekkel nem rendelkeznek, illetve azok költségeit még nem kívánják vállalni.

Későbbiek során a webbolt megoldás választó parnereink számára, annak érdekében, hogy értékesítési felületeik teljes funkcionalitású STORESYS webáruházzá alakulhassanak, a szükséges banki ügyintézésben is segítséget nyújtunk.

WEBKATALÓGUS

A STORESYS rendszerünk katalalógusáruház formában történő kialakítását azon Partnereinknek ajánljuk, akiknek fontos, hogy ügyfeleik és leendő ügyfeleik számára a kínálatukban szereplő termékek jól rendszerezett, áttekinthető formában, kalaógus szerűen, weblapjukon keresztül is részletes bemutatásra kerülhessenek, ugyanakkor értékesítési tevékenységet egyelőre az interneten keresztül nem kívánnak folytatni, vagy internetes értékesítési tevékenységüket csak egy későbbi fázisben, lépésről-lépésre szeretnék elindítani,


Ez abban az esetben is indokolt döntés lehet, ha a Parnerünknek időre van szüksége az interneten való jelenlét által generált feladatok ellátásának belső folyamataiba történő - harmonikus - beillesztéséhez, az új feladatok felelőseinek kijelöléséhez, a folyamatosan keletkező ezirányú új tapasztalataik összegyűjtéséhez és értékeléséhez, ugyanakkor a vállalati honlap marketingeszközként (is) történő alkalmazása mellett már korábban döntés született.

Ügyfélszolgálat

Irodánk címe:
H-2000 Szentendre, Szatmári utca 41.

Telefon:
+36.26.500.075
Fax:
+36.26.500.076
Mobil:
+36.20.983.4677

E-mail:
support kukac netforum.hu

Referenciáink

WEBMARKETING
KERESŐOPTIMALIZÁLÁS (SEO)
HÍRELEVÉLMARKETING
KÖZÖSSÉGI KOMMUNIKÁCIÓ
KULCSSZÓ ALAPÚ HIRDETÉSEK

Vélemények rólunk

„A korábbi honlapunk után soha nem gondoltam volna, hogy a webes megjelenésünk annyira exkluzív lehet, mint amire mi a férfi divatáru gyártásában törekszünk. Arra pedig végképp nem számítottunk, hogy a hírlevél ekkora jelentőséggel bírhat ügyfélkörünk támogatásában....

"Nagyon tetszik az új adminisztrációs felület! Bármi meg tudok csinálni pillanatok alatt! Köszönöm!"

Szolgáltatás kategóriák

» Webáruház
» STORESYS
» Webbolt
» Webkatalógus

domainkiraly_1570_hal.jpg

Akkreditált Regisztrátor