facebook
dandelion8.jpg

Mindig működő megoldások...

INFORMATIKAI SZOLGÁLTATÁSMENEDZSMENT

Úgy gondoljuk, ügyfeleink egyik alapvető érdeke, hogy az általunk menedzselt informatikai rendszereik - az elvárt rendelkezésre állási szint folyamatos biztosítása mellett, - hosszú távon fokozatosan csökkenő költségeket jelentsenek számukra.

Társaságunk
annak érdekében, hogy ezen elvárásnak minden körülmény között megfelelhessen, az informatikai szolgáltatásmenedzsement folyamatszervezési elvei közül a fokozatos hatékonyságnövelést helyezte gondolkodásának a középpontjába. Ennek szolgálatában és az üzemeltetésben, rendszertámogatásban eltöltött hosszú évek során összegyűlt legjobb tapasztalataink alapján, végül így esett a választásunk az ITIL módszertanra, amely fegyelmezett alkalmazásából származó anyagi előnyök birtokában, választásunk helyességét mára ügyfeleink nagy elégedettséggel igazolják vissza.

A menedzselt informatikai rendszerek elvárt rendelkezésre állási szintű, folyamatos működtetésének, az előforduló meghibásodások megelőzésének, valamint gyors elhárításának, a rendszereink szolgáltatásait igénybevevő felhasználók elvárásainak és általuk generált kérések hatékony kezelésének biztosítására alapított szolgáltatásbiztosítási és szolgáltatástámogatási folyamataink négy különböző résztevékenységekből épülnek fel.

ÜZEMELTETÉS

(folyamatok a szolgáltatás üzemszerű működése során)

Az üzemeltetési, szolgáltatásbiztosítási tevékenységünk fókusza a Partnereinkkel kötött szolgáltatási szint megállapodásainkban (SLA) rögzített célok és hozzájuk rendelt paraméterek megvalósítása, folyamatos mérése, értékelése és jobbítása. Ennek a komplex optimalizálási törekvésünknek fontos eleme az ügyfeleinkkel folytatott folyamatos kommunikáció is, amely a fokozatosan változó üzleti elvárások, funkcionális és kapacitásigények figyelembevételének lehetőségét biztosítja az üzemeltetési csapatunk számára.

A rugalmasság ugyanakkor, amit ügyfeleink az üzemeltetési szolgáltatásunk keretében tapasztalnak, nem csak a rendszeres kommunikációnak köszönhető, hanem annak a nagyfokú integráltságnak is, amellyel az üzemeltetési és támogatási folyamatainkat szervezzük, ahogy azok a kapacitásmenedzsmenten, szolgáltatás folytonosság-menedzsmenten, vagy éppen a hibakezelésen és az esetenként szükségessé váló változáskezelésen keresztül egymásra kölcsönös hatást gyakorolnak. Kérjen bővebb tájékoztatást!

Kulcsszavak:  Üzemeltetés 
TÁMOGATÁS

(műszaki ügyelet és hibaelhárítási folyamatok)

Partnereink támogatási igényeit ügyfélszolgálatunk belül működő műszaki ügyeletünkön keresztül fogadjuk, telefonon és elektronikus formában egyaránt. Műszaki ügyeleti rendszerünk kialakításával azt a célt tűztük magunk elé, hogy egy olyan, egységes, egypontos rendszert hozzunk létre az általunk kínált informatikai szolgáltatások bármelyike iránt érdeklődő, vagy azt már igénybe vevő ügyfelünk számára, amely a szervezetünkön belül betöltött központi szerepén keresztül hatékony segítséget képes nyújtani, akár azonnali hibaesemény elhárítására, akár más jellegű probléma kivizsgálására, vagy pusztán műszaki természetű tájékoztatás nyújtására érkezik hozzánk felkérés.  

A fent említett, központi szerepéből fakadóan, rendelkezésre állási szerződéses partnereink számára nyújtott, meghatározott reakcióidőn belüli hibadetektálás és hibaelhárítási tevékenységünk minőségügyi ellenőrzése is ügyfélszolgálati irodánk kompetenciájába tartozik.

Rendelkezésre állási, hibaelhárítási folyamatunk hibajegy alapú, amely alapvető tulajdonsága minden esemény naplózása és kezelése. A hibakezelés a hibaesemény keletkeztetésétől, az elhárítás folyamatán és az esemény eredményes lezárásán át egészen annak utólagos kielemzéséig, illetve esetleges újbóli előfordulásának nyomon követéséig, majd a szükség esetén elkészített, a hiba végleges eliminálására vonatkozó intézkedési terv kapcsolódó külső- és belső kommunikációjáig, a változtatási folyamat indításáig tart. Kérje további személyes tájékoztatásunkat!

TARTALOMGONDOZÁS

Az általunk készített honlapok, portálok, webáruházak és egyéb megoldások mindegyikét egy nagyon könnyen megtanulható és egyszerűen kezelhető tartalomszerkesztő rendszer (CMS) támogatja. Erről bővebb tájékoztatás itt található. Ennek ellenére, előfordulhat, jellemzően a feladattal megbízható belső munkatárs híján, hogy partnereink úgy döntenek, a weboldalaikon megjelenítendő tartalmak és azokat kísérő képek, egyéb kiegészítő anyagok, dokumentumok felszerkesztését, azok oldalon belüli elrendezését ránk bíznák.

Ilyen esetekre kínáljuk tartalomgondozó szolgáltatásunkat, amely keretében vállaljuk, hogy az ügyfélszolgálatunkra elektronikusan megküldött információkat és instrukciókat publikálható tartalommá, cikkekké formáljuk, vagy a kész tartalmakat az írásban, telefonon, vagy személyesen egyeztetett módon a honlapra felszerkesztjük, a már meglévő tartalmat módosítjuk, kibővítjük. Ugyancsak vállaljuk hírlevelek tartalmi elkészítését, szerkesztését, arculati kidolgozását, majd jóváhagyás utáni, ütemezett kiküldését. Kérje kényelem+ ajánlatunkat!

ASSZISZTENCIA

Tapasztalataink szerint, egy honlap üzemeltetése során a megrendelő részéről gyakran fordulnak elő olyan, kisebb, de azonnali beavatkozást igénylő feladatok, kérések, amelyekre asszisztencia szolgáltatásunkkal kínálunk egy lehetséges, költséghatékony megoldást.

A szolgáltatás keretében munkatársaink, a megrendelt éves órakeret erejéig (ami igény szerint bővíthető) miden, a honlap működtetésével összefüggésben, az oldal kiegészítő fejlesztésével, a működésre vonatkozó információkkal, látogatói statisztikákkal, kereső és egyéb online marketing szaktanácsadással, stb. közreműködnek, rendelkezésre állnak.

Minden beérkező megkeresést rögzítünk, annak végrejatására vonatkozó időtervet készítünk. Az időterv elfogadása esetén a feladat végrehajtását egy munkanapon belül elkezdjük, annak végeztével riportot küldünk, a felhasználást naplózzuk. Kérjük, érdeklődjön a részletekről!

Ügyfélszolgálat

Irodánk címe:
H-2000 Szentendre, Szatmári utca 41.

Telefon:
+36.26.500.075
Fax:
+36.26.500.076
Mobil:
+36.20.983.4677

E-mail:
support kukac netforum.hu

Referenciáink

ZeneFórum.hu
szro.hu
cocacolastrandparty.hu
alexandering.hu
napenergiabolt.hu
playtv.hu
galgafeny.hu
kolyokido.hu
inktrade.hu
tesz2000.hu
diafilm.hu
fricipapa.hu
bvop.hu
alfredpanzio.hu
recyclen.hu
femepito.hu
naidesuss.hu
kovintrade.hu
eurobau.hu
klimacentrum.hu
EGRshop.hu
investmenthungary.hu
hikev.hu
chemolab.hu
diotoro.com
elektrovill.hu
hoti.hu
feromix.hu
slohun.hu
vaskut.hu
tresz.hu
lantel.hu
pbjfalunkert.hu
gyerm91.hu
luminart.hu
eskuvo.hu
neumo.hu
larion.hu
reklamgazda.hu
allcentral.hu
cegkezelo.hu
metalage.hu
vitorla.com
sportforum.hu
simonyidora.hu
kiallitasepites.hu

Vélemények rólunk

„A korábbi honlapunk után soha nem gondoltam volna, hogy a webes megjelenésünk annyira exkluzív lehet, mint amire mi a férfi divatáru gyártásában törekszünk. Arra pedig végképp nem számítottunk, hogy a hírlevél ekkora jelentőséggel bírhat ügyfélkörünk támogatásában....

"Nagyon tetszik az új adminisztrációs felület! Bármi meg tudok csinálni pillanatok alatt! Köszönöm!"